Så himla roligt!! Jag trodde först att jag såg fel men det var Lars Monsen i egen hög person som kom in på Affärn här i Jäckvik. Stod och putsade fönstrena utomhus men skyndade mig in för att få ta en bild. För det är ju inte särskilt ofta detta händer? Men vad händer idag, jo han kommer in igen! Haha.. Häftigt. Har följt hans tv program när han gjorde Canada på tvärs 8252 kilometer och 947 dagar var han ute. För er som inte vet är han en norsk äventyrare som gjort flera olika expeditioner, har tillbringat mer än 4000 dagar i sovsäck. Nu när jag var i Norge senast såg jag flera av avsnitt av den senaste serien. Där Lars blir utplacerad i helikopter med ögonbindel på, han har ingen aning om vart han är någonstans och ska försöka lista ut vart han befinner sig. Serien heter "Monsen på villspor". Och nu har han varit inne på Handlar'n i Jäckvik.  

😃👏

Kommentera

Publiceras ej