Det var något väldigt kul vi hittade i gamla skolsalen när vi tog bort sista skåpet i lokalen. Bakom de gamla dokumentskåpen gömde sig en skolavslutning från sommaren 1972!! 😍😍 Såååå kul!!!!!! Sångerna de skulle sjunga med namnen bakom, pappa Thomas var 10 år här för han fyller år på hösten. Så gulligt !! 😃🥰🤩 Vi har sparat flera fina minnen så kanske vi skulle försöka få till en minnes vägg någonstans på Jäckviksgården, en möjlighet att stanna upp och se tillbaka, att minnas. Jag är ju en släng konservativ och har ibland svårt med att bryta traditioner, jag tycker det är väldigt viktigt så får klura på hur vi ska kunna bevara detta. Hör av er om ni har någon idé!

Ha en riktigt trevlig helg önskar jag er alla! ❤️ Skickar med bilderna på lilla älgen jag träffade uppe i liften igår. Sen har jag hört rykten om ett annat fyrbent djur som någon sett men vet inte om jag törs tro det... 🐻 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera

Publiceras ej