Det är en tuff period just nu för väldigt många människor. En särskild tanke skänker jag till alla små företagare. Nu är det tufft, riktigt tufft. Vi gör det vi kan och arbetar utifrån de förutsättningar vi har framför oss. Diskuterar   mycket och tar dag för dag. Ingen är ensam i detta, vi får kroka arm och ta oss ur det tillsammans! Jag tänker mycket på mindre företag och familjeföretag som kämpar. Oftast så hamnar vi lite i kläm i dessa   situationer och vi har inte riktigt några skyddsnät. Samtidigt som det känns som en uppgiven och ledsam stämning så försöker jag någonstans också se framåt. Som pappa säger, vi kan inte bara grotta ner oss för då blir ingenting bra. Vi måste försöka tänka lite positivt. Vi ska ta oss igenom detta, det finns liksom inget annat sätt. Vi kommer kanske inte komma ut på andra sidan som samma människor men vi har utvecklats och lärt oss en massa längs vägen. 

Sitter här på kvällen och reflekterar över senaste veckan och jag känner en sån tacksamhet. Tacksamhet att jag får bo här, en tacksamhet att få arbeta tillsammans med min familj. En tacksamhet för att det finns så otroligt fina människor som hör av sig till oss, ni stöttar, hejjar och skickar fina fina värmande ord. Det betyder väldigt mycket för oss! ❤️ Tack! 

En sista sak ska jag även informera om innan jag lägger mig och det är att berätta för er att skidbacken håller öppet till helgen, lördag och söndag ⛷☀️ Vi följer rekommendationerna och arbetar för att skapa en bra miljö för kunderna såväl som medarbetarena. Vi har även lediga lägenheter så om ni känner någon som behöver komma ut i friska luften och spendera tid utomhus! Call us ☎️
(null)



1 kommentarer

Ola Westerlund

26 Mar 2020 14:58

Ida-Maria,
Även om jag inser att verkligheten snabbt blivit helt kullkastad för er så förstår jag nog ändå inte hur jobbigt det måste vara.
Det enda jag kan göra är att tänka på er och hoppas att avslutningen på säsongen blir så bra som möjligt.
Vi tänker på er allihopa !
Hälsningar från Avesta

Svar: Tack!! ❤️
Ida-Maria

Kommentera

Publiceras ej