Inom byn så är det den vanligaste turen vi går, runt berget. Strövstigen! Det är ca 6 km totalt men det innehåller allt och det är utsikt åt alla håll när man kommer upp. Det är första riktiga promenaden för mig sen vi sprang Arctic Circle Race eftersom mitt knä inte har varit bra. Gissa om det var skönt att komma ut!! Solen sken, friskt och klart i luften, nu när det närmar sig hösten är det inte lika varmt så viktigt att ha rätt kläder.  Vi tittade efter svamp men besvikelsen är stor, det var knappt några kantareller att hitta. Det är alldeles för torrt!!!! Eller för tidigt men vi borde sett mer på gång isåfall. Nu vill jag det ska regna, let it rain let it rain let it rain 😁 🌧 

Såg en älg, massa andra svampar som jag inte vill plocka 🍄 och provsatt den nya bänken uppe på åskberget. Vilken utsikt över Jäckvik! Tänk att jag får bo här 🥰 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej