Iallafall för min lilla familj. Joel har kommit hem från Piteå och vi försöker ha en familjedag eftersom det är jobb resterande dagar som är kvar på veckan. Idag har vi kört offpist med Knut i fjällpulkan. Det har kommit snö, igen 😅 Var en hel del puder på sjön, tur Joel har bättre kondition än mig så han tog pulkan 😅 Tredje generationen i pulkan nu, min mamma Anne-Kirsti åkte också i den när hon var liten. Mormor skickade med kurir över gränsen idag så vi tog premiär på en gång. Nu tittar älskade morfar ner från himlen och ler 🇳🇴 ❤️❤️ Ute på tur och dessutom på längdskidor. Det var det bästa han visste! 🥰 

Snö som sagt. Har nog kommit 7-8 cm tror jag, lätt snö igen. Jesper och pappa kör för fullt i traktorna och har gjort det sen inatt. Vilket team 🚜 😃 Ge dem en tummen upp eller klappande händer när de passerar, 12 h i en guppande skumpande traktor är lite segt. 😍 

Imorgon är det fredag och dags för en ny helg i skidbacken! Missa inte italiensk afton på lördag från 18:00. Mhmmm säger jag bara 🇮🇹 🍕🍝

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej