Hej allihopa! Det var ett tag sedan, jag tyckte det inte var så längesen men tydligen så går dagarna sen senaste inlägget. Kan vara så att det är väldigt mycket annat som jag försöker klämma in därav hamnar detta lite i skuggan. Iaf! Nu sitter jag här, eller snarare ligger i soffan. Klockan är efter nio och snart blir det godnatt 😴 

Gick igenom mina bilder för att komma ihåg vad som hänt senaste veckorna. Efter sportlovet, sista helgen var det kanon väder. Strålande sol och knallblå himmel i flera dagar. På tisdagen lyckades jag sno med min lillebror och vi fick några timmars sol på näsan. Skönt med lite avkoppling efter 16 dagar öppen skidlift och restaurang. Inte för att jag ska säga något om att vara trött. Jesper hade 250 h på dessa dagar så han förtjänade verkligen en kort paus. Väldigt imponerad över honom ❤️, kliva upp kl 3 på natten, pista skidbacken, jobba hela dagen, sen pista efter stängning igen. Jag skulle somna framför ratten, helt klart 🙈🤪 Men det var såååå underbart. Ligga på ett renskinn, tyst och stilla. Inte ett ljud. Förutom telefonen som ringer med jämna. Hehe 🤣 sen gjorde vi en eld och till lunch blev det varma mackor. Men snälla så magiskt!!! 😍 mer sånt tack 😁 !! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej